Annuleringsbeleid
Helaas ben ik genoodzaakt om dit te gaan toepassen, maar graag geef ik eerst uitleg waarom ik dit beleid moet gaan toepassen.
Het komt de laatste tijd te vaak voor dat afspraken worden vergeten of last minute worden afgemeld. Hiervoor is altijd een hele goede reden en ik heb er zelfs heel vaak begrip voor. Alleen, maak ik tijd voor je vrij om jou te helpen, daarbij reserveer jij je eigen tijd.
Het uur dat jij niet komt, kost mij geld, inkomsten. Bedenk je eens, dat je werkt van 9-17u en je baas komt je om 10u vertellen dat je van 13-14u niet wordt betaald? Hoe voelt dat? Van 9 tot 13u sta je zo vol dat je geen mogelijkheid hebt om mensen van de wachtlijst te bellen, appen of mailen. Waardoor je om 13u echt zit te wachten totdat je weer mag werken om 14u.
Vandaar dat ik besloten heb om de volgende regels toe te passen.
• Gratis annuleren kan tot 24u voor de afspraak. Afspraken die op maandag staan ingepland dienen uiterlijk de vrijdagochtend ervoor geannuleerd te zijn.
• Indien er binnen 24u wordt geannuleerd wordt er 50% in rekening gebracht, hiervoor wordt u tijdens de annulering nogmaals op de hoogte gesteld en zal een tikkie of factuur volgen.
• Indien u de afspraak vergeet wordt u binnen 10 minuten gebeld, zodat u nog de tijd heeft om naar de praktijk te komen. Krijg ik u niet aan de lijn zal ik een bericht inspreken of sturen. Hiervoor zullen de volledige kosten van de behandeling in rekening worden gebracht, middels een tikkie of factuur.